قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی آی آر دانه

کاربر و مشتری گرامی:

  • از اینکه فروشگاه اینترنتی آی آر دانه را برای تامین کالا و خدمات مورد نیازتان انتخاب کرده‌اید، بسیار خرسندیم. مجموعه مدیریت و کارکنان آی آر دانه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا با ارایه خدماتی با کیفیت، تجربه‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند. و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را در شما بوجود بیاورند.
  • در راستای ایجاد شفافیت در خصوص تعهدات متقابل فروشگاه اینترنتی آی آر دانه و کاربران، مجموعه‌ای از قوانین تدوین شده است که در ادامه به آگاهی شما می‌رسد. خواهشمند است، این قوانین را مطالعه نمایید و سپس با آسودگی خیال نسبت به خرید از فروشگاه اینترنتی آی آر دانه اقدام نمایید.

قوانین عمومی:

  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آی آر دانه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی آی آر دانه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه و صفحه های (درباره ما ،تماس با ما و سیاست حریم خصوصی) منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی آی آر دانه اقدام نماید.

7 روز ضمانت برگشت کالا:

مشتریان آی آر دانه تا هفت روز پس از دریافت کالا می‌توانند با شرایط زیر کالا را مرجوع نمایند:

  • 1- بسته بندی و پاکت کالا باز نشده باشد(معمولا کالاهای ارسالی با بسته های پلمپ ارسال می‌گردند و محتویات داخل بسته بندی از بیرون قابل روئیت می باشد.)
  • 2- در صورتی که کالا مشکل فنی یا خرابی نداشته باشد هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد ولی اگر کالا دچار مشکل و معیوب باشد(که این مورد معمولا کم پیش می‌آید کالاها قبل از ارسال چک می‌شوند) بعد از تایید کارشناسان فنی ما هزینه مرجوعی برعهده آی آر دانه می باشد.
  • 3- برای بازگشت کالا از طریق فرم تماس با ما یا ارسال پیامک به شماره همراه اعلامی در صفحه تماس با ما می‌توانید اقدام نمایید.(کافی است شماره سفارش خود و اقلام خریداری شده در پیام ذکر نمایید. همکاران ما حداکثر تا 24 الی 48 ساعت کاری باشما تماس خواهند گرفت.)

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. آی آر دانه به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • توجه: سفارشات تا اطلاع ثانوی در روز های شنبه و چهارشنبه هر هفته ارسال می‌شوند.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آی آر دانه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیش فاکتور به وسیله ایمیل یا پیامک، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند(خواهشمندیم ایمیل و شماره همراه خود را به صورت صحیح وارد نمایید).
  • سفارشات به صورت عادی از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌شوند، و زمان رسیدن محصولات به دست مشتری به عملکرد پست از 48 ساعت تا 7 روز کاری می‌تواند متفاوت باشد.(و قوانین آن طبق قوانین پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.)
  • با این حال آی آر دانه تمام تلاش خود را می‌کند که در سریعترین زمان ممکن بسته را به پست ارسال کند. همچنین آی آر دانه نمی‌تواند تضمین صددرصد دهد که سفارش ها تا 24 ساعت یا قبل از 7 روز کاری می‌رسد گاهی اوقات شاید عوامل دیگری دخیل باشند ولی اکثر سفارشات کمتر از 7 روز کاری به دست مشتریان ما می‌رسند.)
  • آی آر دانه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آی آر دانه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آی آر دانه محفوظ است، و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین منتظر موجود شدن دوباره کالا در سایت باشد.
  • توجه: ممکن است ایمیل مربوط به سفارش شما به هر دلیلی در بخش صندوق ایمیل (Inbox) قرار نگیرد، لطفا در این صورتی که ایمیل به صندوق ایمیل وارد کرده هنگام سفارش و ثبت نام نیامده است، بخش هرزنامه spam یا junk ایمیل خود را بررسی کنید و در صورت نبودن و عدم دریافت ایمیل با ما تماس بگیرد.
  • – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • – آی آر دانه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای آی آر دانه محفوظ است.
  • – در آی آر دانه تمامی قیمت‌ها معمولا بروز هستند اما در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود یا آپدیت نبودن قیمت کالای های درج شده در هر تاریخ و ساعت از سفارش در سایت آی آر دانه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آی آر دانه محفوظ است. آی آر دانه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت آی آر دانه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • – کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آی آر دانه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
  • هزینه‌ای که در سبد خرید به عنوان حمل و نقل در نظر گرفته شده شامل هزینه پست پیشتاز و بسته بندی می‌باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

  • آی آر دانه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس ایمیل و درج در حساب کاربری و بخش سفارش ها – وضعیت سفارش مشخص می شود.)

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

  • *مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.
  • *مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود)
  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آی آر دانه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آی آر دانه ارسال شود.
  • برای اطلاعات بیشتر به بند 7 روز ضمانت برگشت کالا: در ابتدای صفحه مراجعه کنید.

شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری

  • مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل می‌باشد را از طریق فرم تماس با ما اعلام نماید.
  • در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد.
  • در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، آی آر دانه می بایست مدارک صاحب حساب کارت مبداء را به همراه مدارک صاحب پروفایل بررسی کرده و مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

نحوه تسویه حساب خرید از آی آر دانه:

  • در حال حاضر تنها روش پرداخت در آی آر دانه از طریق درگاه پرداخت آنلاین زرین پال و زیبال در سبد خرید آی آر دانه انجام می‌گردد و روش پرداخت دیگری از قبیل کارت به کارت و … وجود ندارد.لذا مسئولیت کارت به کارت به حساب شخصی بر عهده آی آر دانه نمی‌باشد.

اطلاعات تماس و برقراری ارتباط با آی آر دانه

  • تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی irdane.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت و یا شماره های ذکر شده با شما تماس نمی‌‏گیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌ها و شماره ‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

ساعات پاسخگویی به مشتریان:

پاسخگویی تلفنی به مشتریان در روزهای عادی شنبه تا پنج شنبه بجز ایام تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر انجام می‌پذیرد.(اما ثبت و دریافت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته امکان پذیر است.)

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

در صورت تغییر ساعات پاسخگویی در شرایط خاص در صفحه تماس با ما ، اطلاعیه سایت یا همین صفحه اعلام می‌گردد.

اطلاع از وضعیت خرید:

هنگام ثبت سفارش و پرداخت موفق پیامکی حاوی کد سفارش و ایتم های سفارش و شماره تراکنش به شما ارسال میگردد.همچنین اگر ایمیل خود را وارد کرده باشید ایمیل هم ارسال می‌گردد.

نحوه دیگری که می‌توانید سفارش خود را مشاهده کنید در حساب کاربری می‌باشد و پیشنهاد ما این است که در صفحه‌ی تسویه حساب تیک گزینه ساخت حساب کاربری را بزنید تا حساب کاربری برایتان ساخنه شود و بتوانید از وضعیت سفارشات خود مطلع شوید. همچنین قبل از خرید هم می‌توانید حساب کاربری برای خود بسازید.

دریافت فاکتور:

مشتریانی که متقاضی دریافت فاکتور می‌باشند لطفا ایمیل خود را وارد کنند که هنگام ثبت سفارش فاکتور از طریق ایمیل برایشان ارسال گردد.

پاسخگویی به شکایات و پیشنهادات:

مشتریان گرامی می‌توانند از طریق صفحه تماس با ما تمام شکایات و یا پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایند.
آی آر دانه در اسرع وقت به برسی و پاسخگویی به شکایات شما خواهد پرداخت.

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

  • سایت آی آر دانه ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل آی آر دانه نیستند و سایت آی آر دانه هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت آی آر دانه این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت آی آر دانه لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از آی آر دانه اداره می‌کنند، بنابراین سایت آی آر دانه نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت آی آر دانه باشد، خود برعهده خواهید داشت.

کاربرانی که قصد ارسال نظر و پرسش و پاسخ در سایت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:

  • 1– بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
    با این حال، آی آر دانه هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی آی آر دانه درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
  • 2– نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
    مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمی‌شوند:
    – قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
    – کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
    – استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
    – بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
    _ درج شماره تماس در نظرات
    _ درج نام های غیر واقعی و غیر عرف
  • 3– برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
  • 4– نقد مناسب، نقدی است که به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  • 5– با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
  • 6– جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
  • 7– با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید و پرسش و پاسخ های خود را در بخش مربوط به “پرسش و پاسخ های کاربران در مورد هر کالا” بیان کنید .
  • 8– تنها نظراتی و یا پرسش و پاسخ هایی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
  • 9– کاربران ارسال کننده نظر یا پرسش و پاسخ موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.
  • 10– تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
  • 11– از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  • 12– با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا در صورت درج لینک، لینک ها به صورت خودکار تبدیل به متن می شود. یا اگر لینک دارای مشکل قانونی یا مخرب باشد نظر یا لینک حذف خواهد شد.
  • 13– تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
  • 14– کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش آی آر دانه را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات خودداری نمایید.
  • 15– کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات یا قسمت پرسش و پاسخ ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
  • 16– ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
  • همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و آی آر دانه مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

محتوا، مطالب و توضیحات ارائه شده در سایت درباره محصول یا در وبلاگ

  • آی آر دانه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است آی آر دانه تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط آی آر دانه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
  • وب ‏‌سایت آی آر دانه هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت آی آر دانه تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
  • سایت آی آر دانه ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
  • © کلیه محتویات سایت آی آر دانه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت آی آر دانه تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

  • سیاست قیمت‌‏گذاری در آی آر دانه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در آی آر دانه قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
  • با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، آی آر دانه نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، آی آر دانه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است که وارد کننده آن کالا هنگام وارد کردن کالا به کشور در گمرک پرداخت کرده است. و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و درصورتی که کالا شامل مالیات برارزش افزوده باشد در هنگام پرداخت نهایی درج خواهد شد. و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی

  • آی آر دانه در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آی آر دانه به ایمیل [email protected] یا روشهای تماس درج شده در صفحه تماس با ما اطلاع دهید.
  • آی آر دانه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.