مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا(مخلوطی شگفت انگیز-7)

مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا
5/5 - (3 امتیاز)

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز و کاربران سایت آی آر دانه امروز در خدمت شما دوستان هستیم با یک مقاله بسیار مفید درباره مخلوط افزایش قوای جنسی پرنده( مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا )، امیدواریم که با خواندن این مقاله چیزهای جدیدتری یاد بگیرید در این مقاله قرار است راجعب مخلوطی صحبت کنیم که اگر این مخلوط را به پرندگان بدهیم  باعث تقویت قوای جنسی پرنده و کبوتر می شود و انتظار داریم توسط این مخلوط حداقل یک جوجه بگیریم.

عکس کبوتر‌های زیبا ، سایت ای ار دانه

ویژگی های مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا

 مخلوطی که راجع به آن صحبت می کنیم مخلوطی است که از ترکیب ۶ دانه یا  بذر ساخته می شود.

ترکیبی از این ۶ دانه می‌تواند قوای جنسی کبوتران و پرندگان را افزایش دهد  و مخصوصاً برای پرندگان سن بالا که قوای جنسی آنها کاهش پیدا کرده است پس در ادامه با ما همراه باشید .

این ترکیبات شامل دانه های بسیار مقوی، گرم و انرژی زا هستند.

پرنده های سن بالا معمولا به پرنده هایی می گوییم که سن آنها از ۵، ۶ یا ۷ سال بالاتر باشد. کبوتر هایی که سن آنها پایین‌تر است کبوترهای جوان می باشند .

عکس کبوتر در سایت ای ار دانه، مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا

با این ترکیبی که به شما معرفی خواهیم کرد شما می‌توانید از کبوتر های سن بالا که دیگه نمی‌توانند به خوبی جوجه بدهند جوجه بگیرید.

مثلا یک کبوتر خیلی خوب داریم و به صورت پشت سر هم از آن داریم جوجه می‌گیریم،با اینکه کبوتر جوان است و سنی هم ندارد ، ولی به مرور زمان قوه جنسی آن کاهش پیدا می‌کند و حتی ممکن است نطفه آن بسته شود. با این ترکیب و مخلوطی که به شما معرفی خواهیم کرد می توانید دوباره از آن کبوتر جوجه بگیرید.

این مخلوطی رو که این همه ازش تعریف کردیم و توضیح دادیم چیست؟

ترکیبات مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا

این ترکیب از دانه های زیر تشکیل شده است:

کتان

کلزا

مرمرشک

کافشه

نیجر

گشنیز

شاهدانه

این دانه هایی که گفتیم ترکیبات اصلی هستند.و باید حتماً در این ترکیب باشند، ولی درصدهای مخلوط شدن هر کدام از این دانه ها تفاوت دارد.

حتی در کنار ترکیب این شش دانه یا هفت دانه می‌توانید دانه های دیگر را هم به آن اضافه کنید.

مثلا اگر یک پرنده دچار تخم پیچی در بدن می‌شود، می توانیم یک دانه دیگه به آن اضافه کنیم که مخصوص جلوگیری از تخم پیچی در بدن پرنده می باشد.

هر کدام از این دانه ها مزیت و خاصیت به خصوص خودشان را دارند و باعث تقویت پرنده و کبوتر ما می‌شوند.

عکس کبوتر

میزان تاثیرگذاری مخلوط مناسب کبوتر‌های سن بالا

این ترکیب در ۹۰ درصد می تواند جوابگو باشد تا الان مشتری هایی که از این ترکیب استفاده کرده‌اند راضی بوده اند و همگی جواب گرفته اند برای این گفتیم ۹۰ درصد، و صد در صد نه،چون احتمال دارد کبوتر بشدت پیر باشد. کبوتر های مثلاً وارداتی باشند به آن ها واکسن زده باشند. از این واکسن هایی که برای جلوگیری از انتقال بیماری به کشور توسط دامپزشکی  به پرنده تزریق می شود و مشکل اساسی این واکسن ها این است که پرنده را عقیم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *